„Gdzie są te dzieci?” – marki i internauci odpowiadają Fundacji Kornice
  • 3
  • 15
21.07.2022

„Gdzie są te dzieci?” – marki i internauci odpowiadają Fundacji Kornice

Na przełomie czerwca i lipca Fundacja Kornice wystartowała z nową kampanią. Na tytułowe pytanie zadane przez fundację odpowiedziały w social media m.in. zoo z Łodzi i Borysewa, a na billboardach fundacja Pomagam.pl. Internauci zaś skomentowali kampanię memami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Adrian

2 lata temu

Ta śmieszna niby-kampania od początku prosiła się o wyśmianie: dane raz, że nieprawdziwe, dwa podane nieczytelnie, nie wprost: ludzie w ciągu sekund powinni od razu wiedzieć o co chodzi w przekazie.
Świetna odpowiedź pomagam.pl, mam nadzieję, że spotka się z dobrym odzewem.

Sylwia

2 lata temu

Tęczowej hołocie i nazifeministkom (żeby odróżnić od tych prawdziwych), przeszkadza nagłaśnianie oczywistych faktów, znanych od lat, a nie przekłmananych, jak to tam ktoś w artykule bredzi. Wszyscy wiedzą że przyrost jest malejący ale te dwie patologiczne grupy zawsze muszą robić wrzask, bo na tym zarabiają. Dopiero jak sami będą na emeryturze to się będą pluć, dlaczego nikt na nich nie zarabia. A ta kontra funsacyjki zierającej na chore dzieci...Ilu dzieciom nieroby, sfinansowalibyście za te pieniądze leczenie?

Marta

2 lata temu

Teudno soe nie zgodzic. Danych statystycznych nie znam, ale juz tyle lat na tym świecie żyję, że po prostu widzę, ile dzieci bylo, a ile jest. Ile bylo dzieci w klasach mojej szkoly podstawowej, a ile jest teraz. Bogate kraje zachodnie mają full socjal dla rodzin, żeby dzieci bylo więcej, a u nas nagonka na rodziny, że 500 plusy, patole, że wrzaski w samolotach, restauracjach itp. A naiwne parki w wieku 20 lat dają się nabrać. Aż do głosu przychodzi natura, a wtedy in vitro po 40.

RPG

2 lata temu

Żenująca próba trywializowania poważnego problemu. Mamy dramatyczną sytuację demograficzną. Ale niektórzy uświadomią to sobie dopiero za jakieś 25 lat.

sdd

2 lata temu

Akurat w przypadku Pana Biedronia odpowiedź jest prosta. Nie potrzebnie się tyle chłop produkuje. W DUPIE, pańskiej dupie, lądują codziennie miliardy dzieci Pańskich kolegów z branży LGBT.

sdd

2 lata temu

@sdd:
*niepotrzebnie

20 lipca 2022

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 6
20.07.2022

Ciuchy z przeszłości w pracy przyszłości? Tak, daj im szansę – zachęca RocketJobs.pl

Portal pracy RocketJobs.pl rozpoczął kampanię pod hasłem „Druga Szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości”. Działania mają promować wtórny obieg ubrań, ale to tylko jedna z warstw akcji. Moda cyrkularna ma być metaforą dawania drugiej szansy także w środowisku zawodowym – osobom, dla których powrót do pracy jest nierzadko dużym wyzwaniem (po urlopie macierzyńskim czy przebytej chorobie). Partnerem merytorycznym kampanii jest platforma SecondHandy. Całość wspiera Newonce Radio – główny patron medialny.