Gdy świat zwalnia, Europa Środkowa wciąż kupuje, nawet więcej niż rok temu. Zaskoczenie w badaniu Shopping Index za III kw. 2022
  • 0
  • 1
29.11.2022

Gdy świat zwalnia, Europa Środkowa wciąż kupuje, nawet więcej niż rok temu. Zaskoczenie w badaniu Shopping Index za III kw. 2022

Wzrost kosztów życia, obawy geopolityczne i ograniczenia w łańcuchach dostaw nadal nie oszczędzają światowego handlu online. Według najnowszej odsłony Salesforce Shopping Index globalna sprzedaż online spadła (w ujęciu globalnym) o 2% rok do roku w trzecim kwartale 2022 r. Liczba osób dokonujących zakupów przez internet (-4%) wraz z wartością zamówień (-5%) spadła w porównaniu z rokiem poprzednim. Konsumenci na całym świecie pozostają ostrożni w wydawaniu pieniędzy – dane globalne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Reklama online przyspiesza w drugim kwartale 2022 r. IAB Polska/PwC AdEx

W pierwszym półroczu 2022 wartość rynku reklamowego online osiągnęła prawie 3,2 mld zł. Odnotowała dynamikę wzrostu na poziomie 10%. Wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o ponad 300 mln zł w ujęciu rok do roku. W drugim kwartale roku tempo rozwojowe nieco przyspieszyło. Indeks wzrostu wzrósł z 8,8% zaobserwowanych w pierwszym trymestrze do prawie 12%. Przełożyło się to na półroczną dynamikę na poziomie 10,4%.

28 listopada 2022