Dlaczego lubimy płakać w Święta?Dlaczego lubimy płakać w Święta?Dlaczego lubimy płakać w Święta?Dlaczego lubimy płakać w Święta?
Obecność i czas są najpiękniejszym, co możemy podarować bliskim (fot. Pixabay)

Dlaczego lubimy płakać w Święta?

Dlaczego lubimy płakać w Święta?
Emilia Czerwiec

Emilia Czerwiec

-

creative lead, Schulz Brand Friendly

Emilia Czerwiec

Emilia Czerwiec

creative lead
Schulz Brand Friendly

Z branżą reklamową związana od 8 lat. Słucha ze zrozumieniem, a potem zdarza się jej robić tak, że ludzie i się śmieją, i płaczą. Absolwentka antropologii kulturowej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Autorka wielu branżowych artykułów i analiz. Fascynują ją zjawiska tabu i eufemizacji w języku, upraszczanie polszczyzny, alternatywne formy komunikacji, popkultura i nowe technologie oraz język równościowy. Współpracowała m.in. z markami: Piątnica, Pudliszki, Nescafe Dolce Gusto, Tyskie, Allegro, L’Oreal, Gatta, Sizeer, a także Bausch Health czy Orkla Care.

Czas oczekiwania na Boże Narodzenie wypełniają nam filmy, piosenki oraz reklamy, które wzbudzają te same emocje. Trudno nie uronić łzy przy dźwiękach „Last Christmas” – po 36 latach od premiery. Wielu z nas kolejny rok z rzędu rozklei się, oglądając „Love Actually”. W tyle nie pozostają twórcy reklam, którzy co roku prezentują poruszające kreacje. Na czym polega ich fenomen i dlaczego tak wielu z nas wyczekuje świątecznych wzruszeń?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się