0 1 0 3.07.2023Soplica wystartowała z aktywacją konsumenckąMarka wódki i likierów Soplica ruszyła z letnią aktywacją konsumencką. Działania promują konkurs z nagrodami oraz plebiscyt na smak lata.
0 2 0 3.07.2023Pepsi Colachup – limitowana edycja keczupu o smaku pepsi w USANa amerykańskie święto narodowe 4 lipca PepsiCo. stworzyła limitowaną edycję keczupu z dodatkiem pepsi. To kolejna odsłona platformy kreatywnej „Better with Pepsi”.
0 1 0 2.07.2023YouTube będzie odcinał użytkowników blokujących reklamyYouTube ogłosił, że przeprowadza „mały eksperyment na całym świecie". Testuje sposoby walki z użytkownikami, którzy używają ad blocka. W ten sposób chce zwiększyć liczbę użytkowników płatnej subskrypcji bez reklam YouTube Premium.
1 4 0 30.06.2023Red Bull i Canon zamieniły Muzeum Historii Naturalnej w skateparkCanon i Red Bull zamieniły słynne Muzeum Historii Naturalnej w Londynie, które liczy w swojej kolekcji 80 mln eksponatów, w skatepark.
1 6 0 30.06.2023Old Spice wkroczył do świata serialu „Wiedźmin”Marka dezodorantów Old Spice (Procter & Gamble) nawiązała w kampanii do wątpliwie pachnącego świata Wiedźmina. Marka przygotowała filmową „Odę do zapachu” i strefę dla fanów serialu.
1 1 0 30.06.2023WaMaMarketing – sztuczna inteligencja narzędziem marketingu przyszłościSztuczna inteligencja to narzędzie, które w niedalekiej przyszłości zrewolucjonizuje działania marketingowe. Już dzisiaj niezbędna jest, by prowadzić skuteczne działania wobec grupy docelowej, która dorastała w scyfryzowanym społeczeństwie. Podsumowanie II edycji konferencji #WaMaMarketing.
0 5 0 29.06.2023Polski Związek Kolarski z nowym logoOdświeżone logo Polskiego Związku Kolarskiego nawiązuje do ponadstuletniej tradycji związku. Łączy ją ze współczesnymi trendami w komunikacji wizualnej. Podkreśla rozwijającą się tożsamość środowiska kolarskiego.
0 1 0 29.06.2023Avon Cosmetics nowym klientem Havas PR WarsawDo grona klientów Havas PR Warsaw dołącza Avon Cosmetics Polska – marka kosmetyczna, która zwraca szczególną uwagę na wsparcie kobiet.
0 3 0 29.06.2023Nastroje konsumentów lepsze, ale wciąż na minusie – badanie GfKPo wyraźnej poprawie nastrojów konsumenckich w maju, w czerwcu br. możemy mówić o ich tymczasowej stabilizacji. Na hurraoptymizm jest jednak za wcześnie – wynika z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK. Historia badania pokazuje bowiem, że cieplejsze miesiące zazwyczaj wiązały się ze wzrostem głównego wskaźnika.
0 1 0 29.06.2023Targetowanie kontekstowe w kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt MaybellineL’Oréal wprowadza na polski rynek nowy produkt – podkład w pudrze Maybelline Super Stay 24h Hybrid Powder. Jego debiut wsparty jest kontekstową kampanią digital. Prowadzi ją w kanałach takich jak YouTube, Meta, TikTok oraz Pinterest.