Polacy mocniej zainteresowani ideą zero i less waste – badanie Payback Opinion Poll
  • 0
  • 5
29.11.2022

Polacy mocniej zainteresowani ideą zero i less waste – badanie Payback Opinion Poll

Zmiany klimatu, galopujące ceny i kurczące się domowe budżety sprawiają, że wielu konsumentów coraz mocniej interesuje się ideą zero waste. Tak wynika z badania Payback Opinion Poll.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52879 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Reklama online przyspiesza w drugim kwartale 2022 r. IAB Polska/PwC AdEx

W pierwszym półroczu 2022 wartość rynku reklamowego online osiągnęła prawie 3,2 mld zł. Odnotowała dynamikę wzrostu na poziomie 10%. Wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o ponad 300 mln zł w ujęciu rok do roku. W drugim kwartale roku tempo rozwojowe nieco przyspieszyło. Indeks wzrostu wzrósł z 8,8% zaobserwowanych w pierwszym trymestrze do prawie 12%. Przełożyło się to na półroczną dynamikę na poziomie 10,4%.

28 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2022

Opakowaniem przyszłości jest opakowanie szklane – twierdzą Friends of Glass

W ramach tegorocznego Europejskiego Tygodnia Redukcji Odpadów przeprowadzono badanie zlecone przez Europejską Federację Szkła Opakowaniowego (FEVE) na rzecz platformy konsumenckiej Friends of Glass. Wykazało ono, że ośmiu na dziesięciu Europejczyków wierzy, że opakowania szklane są materiałem przyszłości. Jest tak ze względu na ich prośrodowiskowe właściwości, a także starania hut szkła o osiągnięcie neutralności klimatycznej.