Fundusz Czysta3.vc inwestuje 0,5 mln zł w system do predykcji trendów w marketingu
  • 0
  • 1
3.12.2020

Fundusz Czysta3.vc inwestuje 0,5 mln zł w system do predykcji trendów w marketingu

Marketing, aby sprzyjał zyskom osiąganym przez firmy, musi się wyróżniać i wyprzedzać aktualne schematy komunikacyjne. IdeaTrend, kolejny projekt w portfolio funduszu Czysta3.vc, ma wspierać polskich marketerów w śledzeniu dynamicznie zmieniających się trendów branżowych i reagowaniu na nie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2020

Raport IAB Polska: pandemia Covid-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek

Z badania IAB Polska dotyczącego zaufania w dobie pandemii Covid-19 wynika, że zmniejszyło się zaufanie i poczucie bezpieczeństwa respondentów. Jest tak zarówno w odniesieniu do grup społecznych, jak i instytucji, organów czy mediów. Wybuch epidemii niewiele zmienił jednak w postrzeganiu marek. 80% badanych internautów zadeklarowało, że w obliczu Covid-19 ich zaufanie do producentów i dostawców usług pozostało bez zmian.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2020

Wystartowała Next Level Agency

Działalność rozpoczęła Next Level Agency łącząca świat gier, e-sportu i marek. To nowa część biznesu grupy WebTalk x Endorfina Events. Ma być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalną obsługę strategiczną i komunikacyjną zarówno marek, które chcą zaistnieć w świecie graczy, jak i twórców gier czy produktów gamingowych budujących swoją rozpoznawalność wśród odbiorców. Na czele agencji stanął Maciej Boroń.