Reklama w czasach kryzysu: sprzedażowa, wizerunkowa czy żadna?Reklama w czasach kryzysu: sprzedażowa, wizerunkowa czy żadna?Reklama w czasach kryzysu: sprzedażowa, wizerunkowa czy żadna?Reklama w czasach kryzysu: sprzedażowa, wizerunkowa czy żadna?
Graj pozytywnymi wartościami. Nie pozostawaj w bezruchu (fot. Pixabay)

Reklama w czasach kryzysu: sprzedażowa, wizerunkowa czy żadna?

Reklama w czasach kryzysu: sprzedażowa, wizerunkowa czy żadna?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kiedy redukować wydatki na reklamę, a kiedy właśnie warto je zwiększyć? Pozostawić spoty wizerunkowe w telewizji czy skupić się na efektywności sprzedażowej internetu? Na te pytania spróbował odpowiedzieć brytyjski Institute of Practitioners in Advertising (IPA), który bada efektywność reklamy.

Nawet największe globalne firmy są obecnie zdezorientowane. Pokazały to decyzje po wybuchu pandemii. Coca-Cola zrezygnowała ze wszystkich działań reklamowych. Jedna z najstarszych i największych marek na świecie oświadczyła jednoznacznie, że w chwili wielkiego światowego kryzysu nie ma nic do powiedzenia.

Inny z gigantów FMCG, Procter & Gamble – przeciwnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się