Kiedy redukować wydatki na reklamę, a kiedy właśnie warto je zwiększyć? Pozostawić spoty wizerunkowe w telewizji czy skupić się na efektywności sprzedażowej internetu? Na te pytania spróbował odpowiedzieć brytyjski Institute of Practitioners in Advertising (IPA), który bada efektywność reklamy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nawet największe globalne firmy są obecnie zdezorientowane. Pokazały to decyzje po wybuchu pandemii. Coca-Cola zrezygnowała ze wszystkich działań reklamowych. Jedna z najstarszych i największych marek na świecie oświadczyła jednoznacznie, że w chwili wielkiego światowego kryzysu nie ma nic do powiedzenia.
Inny z gigantów FMCG, Procter & Gamble – przeciwnie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |