Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZ - Marketing przy Kawie
Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZ
  • 14
  • 10
19.04.2021

Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZ

Lagun z Krakowa, czyli zawieszony na drzewie rogalik, który wyglądem przypominał jaszczurkę, stał się sławny na całym świecie. Jego popularność podchwyciły też marki, uruchamiając działania real-time marketingowe. Niektóre restauracje ze stolicy Małopolski zdecydowały się przekazać część zysków ze sprzedaży na działalność KTOZ, dzięki któremu świat poznał laguna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56049 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
19.04.2021

Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai

Zespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ogłosił przetarg na stworzenie koncepcji i projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai. Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w konwencji storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski. Termin nadsyłania ofert upływa 7 maja 2021 r.