Żywność w sklepach internetowych podrożała w ciągu roku o 6%. Raport ASM Sales Force Agency
  • 0
  • 8
15.03.2021

Żywność w sklepach internetowych podrożała w ciągu roku o 6%. Raport ASM Sales Force Agency

W pandemii Polacy kupują żywność przez Internet. W lutym 2021 r. ceny produktów spożywczych w e-commerce wzrosły w skali roku o ponad 6% – pokazuje raport „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency. Ceny w internetowych sklepach spożywczych są wyższe od tych w placówkach stacjonarnych od wielu miesięcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2021

Homo quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki, czyli czym żyli polscy internauci w 2020 r. Analiza SentiOne

W minionym roku głównymi tematami rozmów w Internecie były zakupy online, Netflix, dres i praca z domu – wynika z raportu SentiOne. Co ciekawe, o tej ostatniej znacznie częściej rozmawiano, niż faktycznie ją wykonywano. Zaskoczeniem może być również ogromny wzrost zainteresowania siecią klubów fitness Zdrofit w okresie zamknięcia siłowni – rozmawiano o niej pięć razy częściej niż przed pandemią.

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2021

Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro

Marka Alpro rozpoczęła kampanię, w której kieruje przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który dość nieporadnie próbuje zrobić roślinne smoothie czy dolać napój owsiany do kawy. Wszystko to dzieje się pod czujnym okiem ambasadorki marki, Darii Ładochy, która jako specjalistka od roślinnej diety pomaga aktorowi w urozmaicaniu menu.