Tyskie z reklamą „Paweł i Gaweł” w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”
  • 0
  • 4
19.04.2021

Tyskie z reklamą „Paweł i Gaweł” w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”

Marka Tyskie wykupiła przestrzeń reklamową w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”. W każdym z nich opublikowała połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość – dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł. W ten sposób godzi zwaśnione magazyny z przeciwnych stron politycznego ringu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 kwietnia 2021

  • 14
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZ

Lagun z Krakowa, czyli zawieszony na drzewie rogalik, który wyglądem przypominał jaszczurkę, stał się sławny na całym świecie. Jego popularność podchwyciły też marki, uruchamiając działania real-time marketingowe. Niektóre restauracje ze stolicy Małopolski zdecydowały się przekazać część zysków ze sprzedaży na działalność KTOZ, dzięki któremu świat poznał laguna.