Twitter, LinkedIn, Spotify tworzą konkurencję dla Clubhouse - Marketing przy Kawie
Twitter, LinkedIn, Spotify tworzą konkurencję dla Clubhouse
  • 0
  • 1
7.04.2021

Twitter, LinkedIn, Spotify tworzą konkurencję dla Clubhouse

Szybki wzrost aplikacji Clubhouse, sieci społecznościowej audio na iOS sprawił, że wielu graczy postanowiło skopiować ten pomysł. Próby podejmują m.in. Twitter, LinkedIn i Spotify.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56436 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to
 

7 kwietnia 2021