Amerykańska sieć fast food ruszyła z kampanią na Clubhouse
  • 0
  • 1
16.04.2021

Amerykańska sieć fast food ruszyła z kampanią na Clubhouse

Sieć fast food Ihop z USA rozpoczęła kampanię reklamową w aplikacji Clubhouse. Wykorzystuje w niej dźwięk smażonego bekonu.

Clubhouse to społecznościowa aplikacja audio dostępna jedynie na iOS. Umożliwia prowadzenie rozmów na żywo. Ihop wykorzystała ją do promocji swojego menu. Odwiedzający oficjalny kanał marki na Clubhouse będą mogli przez cały dzień usłyszeć dźwięk skwierczącego bekonu.

Chociaż aplikacja jest nadal oficjalnie w fazie testów, zwiększyła swoją bazę użytkowników z 600 tys. w grudniu do 2 mln w styczniu.

  • 1
Ihop promuje się na Clubhouse

Ihop promuje się na Clubhouse

 

16 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.04.2021

Odpowiedzialny biznes przestawiony na nowe tory. Raport FOB

Opublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu przegląd CSR i zrównoważonego rozwoju potwierdza ogromną mobilizację i zaangażowanie w walkę z pandemią. Wiele firm wdrożyło zupełnie nowe działania CSR, które miały nieść pomoc i wsparcie. W 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” odnotowano ponad 40 proc. wzrostu działań zgłoszonych do publikacji po raz pierwszy. Łączna liczba praktyk, które znalazły się w raporcie, stanowi rekordowe w historii wydawnictwa blisko 2000.