Jak klienci doświadczają produktów i usług?Jak klienci doświadczają produktów i usług?Jak klienci doświadczają produktów i usług?Jak klienci doświadczają produktów i usług?
Na ten biznes nikt nie spojrzał z perspektywy klienta (fot. Photogenica)

Jak klienci doświadczają produktów i usług?

Jak klienci doświadczają produktów i usług?
Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski

-

CEO, Fuzers Service Design

Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski

CEO
Fuzers Service Design

W Fuzers, lubelskiej agencji wspierającej procesy projektowania usług, skupia się na realizacji warsztatów oraz projektów z obszaru zwiększania przychodów poprzez projektowanie i optymalizację doświadczeń konsumentów (customer experience). Inicjator i organizator TEDxLublin, a także jeden z europejskich ambasadorów programu TEDx. Członek rady programowej Test&Learn, prowadzonej w ramach projektu Innovation AD.

Wyobraź sobie, że kupujesz podupadający ośrodek wczasowy na Mazurach. Zamierzasz zrobić z niego fajne miejsce. Masz ambicję stworzenia oferty o podwyższonym standardzie, która przyniesie dobre dochody. Jaki jest twój pierwszy krok?

Urządzasz remont. Malujesz domki na biało, wstawiasz palety, a na nie rzucasz materace. Wstawiasz białe krzesła i kanapę, na której nie da się siedzieć dłużej niż pięć minut, a wszystko dopełniasz dodatkami i pościelą z Ikei. Do tego wszystkiego dawną świetlicę wylewasz surowym betonem i dodajesz kilka książek oraz krzeseł z concept store’u młodego mazurskiego projektanta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się