Jedna czwarta menedżerów wątpi w wiarygodność wyników analityki danych. Badanie KPMG - Marketing przy Kawie
Jedna czwarta menedżerów wątpi w wiarygodność wyników analityki danych. Badanie KPMG
Advertisement
  • 0
  • 0
27.06.2018

Jedna czwarta menedżerów wątpi w wiarygodność wyników analityki danych. Badanie KPMG

Zdaniem 92% menedżerów nieprawidłowe wykorzystanie analityki danych może doprowadzić do znacznej szkody dla reputacji firmy. Jednocześnie jedna trzecia z nich przyznała, że ma duże zaufanie do wyników analiz wykorzystywanych w ich organizacjach. Wyniki badania zawarto w raporcie KPMG International „Guardians of trust. Who is responsible for trusted analytics in the digital age?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56316 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 czerwca 2018