Efektywność marek w świecie wielu ekranów – badanie SAR, Google i Kantar
  • 0
  • 1
3.04.2023

Efektywność marek w świecie wielu ekranów – badanie SAR, Google i Kantar

Większa częstotliwość kontaktów z reklamą wideo przekłada się na wzrost wszystkich wskaźników związanych z marką: świadomości, przychylności, intencji zakupowej. Synergia mediów, w tym telewizji i digitalu, jest kluczowa dla wzmocnienia tego efektu. Tak wynika z najnowszego badania „Efektywność marek w świecie wielu ekranów” Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, zrealizowanego we współpracy z Google oraz Kantarem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2023

30 marca 2023