Koniec Ery Produktywności. Jak pracować lepiej, a nie więcej w marketingu dzięki AIKoniec Ery Produktywności. Jak pracować lepiej, a nie więcej w marketingu dzięki AIKoniec Ery Produktywności. Jak pracować lepiej, a nie więcej w marketingu dzięki AIKoniec Ery Produktywności. Jak pracować lepiej, a nie więcej w marketingu dzięki AI
Czy chcemy porzucić czynności odtwórcze, a skupić się na tworzeniu i pracy merytorycznej? (źr. il. Adaily)

Koniec Ery Produktywności. Jak pracować lepiej, a nie więcej w marketingu dzięki AI

Koniec Ery Produktywności. Jak pracować lepiej, a nie więcej w marketingu dzięki AI
Piotr Bombol

Piotr Bombol

-

founder, Adaily

Piotr Bombol

Piotr Bombol

founder
Adaily

Związany z branżą marketingową od 10 lat. Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za pracę ekonometryczną. Początkowo pracował w sieciowych agencjach (DDB, Deloitte Digital), następnie stworzył Gameset, pierwszą agencję gaming marketingu, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, tworzenie strategii dla klientów oraz budowanie wizerunku na zewnątrz. Z agencją był związany przez 6 lat. W tym czasie zdobył ponad 50 nagród reklamowych, w tym złote Cannes Lions, złote europejskie i polskie Effie, złote europejskie i polskie Mixx Awards. Prelegent na konferencjach branżowych w Polsce i za granicą. W latach 2019–2022 członek Komitetu Organizacyjnego Effie Awards Polska.

Jeszcze niedawno wydawało się, że w marketingu (i ogólnie w usługach) działamy w niemożliwym do pogodzenia trójkącie cech: dobrze, szybko, tanio. Ostatnie trzy lata pokazały jednak, że klienci potrafią przesunąć te trzy suwaki w tę samą stronę, naciskając szczególnie mocno na oszczędność. Praca zdalna i presja makroekonomiczna wykreowały kult produktywności. Czy to się kiedyś skończy?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja