Cho na Ż – nowa kampania Żywca - Marketing przy Kawie
Cho na Ż – nowa kampania Żywca o cieszeniu się życiem w gronie bliskich
  • 1
  • 3
31.03.2023

Cho na Ż – nowa kampania Żywca o cieszeniu się życiem w gronie bliskich

Żywiec w wiosennej kampanii zachęca do cieszenia się życiem i czerpania z niego radości wspólnie z przyjaciółmi. Wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest też nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych w nietypowy sposób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2023

30 marca 2023