Skyn o bliskości i technologii w kampanii „Save Intimacy”
  • 0
  • 8
17.07.2018

Skyn o bliskości i technologii w kampanii „Save Intimacy”

Gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej? To pytanie zadaje marka prezerwatyw Skyn w kampanii „Save Intimacy”. Jest to nowy wątek w prowadzonej od 2015 r. komunikacji pod hasłem „Feel everything. Poczuj wszystko”.

Z zebranych przez markę danych wynika, że coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji. Świat osobistych doznań został przeniesiony do sfery wirtualnej. Kampania „Save Intimacy” przypomina więc o tym, jak ważna w związkach jest intymność. Niekiedy zapominamy o niej na rzecz życia toczącego się w sieci, na portalach społecznościowych czy w aplikacjach mobilnych.

Spot emitowany w kanałach telewizyjnych jest polską adaptacją kreacji z kampanii globalnej. Do oryginalnej reklamy wprowadzono dodatkową planszę – informującą, że prezerwatywy Skyn są „ultradelikatne i cienkie”. Taka wersja spotu została oceniona lepiej niż oryginał przez badaną grupę odbiorców.

 

Unimil SKYN. Save Intimacy 30"

Jest taka technologia, która nas zbliża. Ultradelikatny i cienki materiał SKYNFEEL™ został stworzony, żebyś poczuł bliskość jak nigdy dotąd. #poczujwszystko

Opublikowany przez Unimil SKYN Środa, 6 czerwca 2018

 

Przekornie, działania w ramach „Save Intimacy” koncentrują się na sferze online. Dzięki temu przekaz ma dotrzeć do milenialsów, stanowiących grupę docelową tej kampanii.

Aktywności prowadzone są w kanałach marki na Facebooku, Instagramie i YouTube. Oprócz tego realizowana jest kampania display oraz współpraca z portalem Filmweb (publikacja materiałów brandingowych i tworzenie sekcji specjalnych).

Działania PR skupione są przede wszystkim na mediach online z kategorii serwisów kobiecych i lifestyle’owych. Równocześnie prowadzona jest kampania influencerska na Instagramie. Jej celem jest budowanie świadomości marki i poszerzanie potencjalnej grupy klientów. W miejscach sprzedaży zastosowano nośniki reklamy BTL.

Kampania rozpoczęła się na początku czerwca i potrwa do końca lipca 2018 r. Realizuje ją agencja Buzz., a zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

  • 8

17 lipca 2018