Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantów
  • 1
  • 2
21.04.2022

Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantów

Kampania żeli intymnych Durex Naturals (Reckitt Benckiser) stawia na walkę ze stygmatyzującą oceną osób używających lubrykantów. Ideą jest zachęcenie kobiet do zadbania o własny komfort i zwiększenie przyjemności, jaką czerpią z seksu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2022

Boty osiągną sukces tam, gdzie ludzie zawiedli w kwestii zrównoważonego rozwoju – uważa 61% respondentów badania Oracle

Jak pokazują wyniki globalnego badania Oracle, 94% osób uważa, że społeczeństwo nie poczyniło wystarczających postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju i działań społecznych. 78% badanych jest sfrustrowanych z powodu braku postępów ze strony przedsiębiorstw. Z kolei 96% liderów biznesu uważa, że ludzkie uprzedzenia i emocje szkodzą wysiłkom firm w zakresie zrównoważonego rozwoju.