„Nawilżanie jest seksi” – Durex promuje lubrykanty - Marketing przy Kawie
„Nawilżanie jest seksi” – Durex promuje lubrykanty
  • 1
  • 5
6.05.2021

„Nawilżanie jest seksi” – Durex promuje lubrykanty

Seks jest lepszy z lubrykantem, należy więc po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka chce walczyć ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania lubrykantów przez kobiety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55625 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 maja 2021

5 maja 2021

  • 1
  • 8
  • 0
5.05.2021

Zalando uwiecznia wartości młodych Polaków w kampanii „Obraz pokolenia Z”

Zalando prezentuje kontynuację globalnej kampanii „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Aktywacja „Obraz pokolenia Z” ukazuje pięcioro polskich przedstawicieli pokolenia Z, którzy poprzez świadome działanie i codzienną aktywność reprezentują wartości takie jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.