„Nawilżanie jest seksi” – Durex promuje lubrykanty
  • 1
  • 5
6.05.2021

„Nawilżanie jest seksi” – Durex promuje lubrykanty

Seks jest lepszy z lubrykantem, należy więc po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka chce walczyć ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania lubrykantów przez kobiety.

Kampania wystartowała 4 maja i potrwa do 4 czerwca 2021 r. Obejmuje emisję spotu w telewizji, działania w Internecie, komunikację PR oraz aktywacje z influencerkami.

Tytuł kampanii, jak i całe zrealizowane w jej ramach działania mają przekonać kobiety, że stosowanie lubrykantów jest czymś naturalnym i nie powinno być powodem do wstydu. Istnieje przekonanie, że po produkty z tej kategorii sięgają jedynie kobiety starsze, będące w okresie menopauzy lub te, które są bardzo aktywne seksualnie. Durex pragnie przeciwstawić się tym stereotypom i zerwać z tabu krążącym wokół żeli intymnych.

Przywołane przez markę badania* wykazują, że 75% kobiet zetknęło się z uczuciem dyskomfortu w pochwie podczas stosunku. Dla 50% pań jest to problem nawracający, bardziej odczuwalny przy zwiększonej aktywności seksualnej. Z kolei wynikający z kobiecej fizjologii fakt jest taki, że kobiety mogą doświadczać niedostatecznego nawilżenia nawet przez 2/3 cyklu. Skutki tej dolegliwości są różne i dotyczą zarówno sfery fizycznej, jak i emocjonalnej. Można jednak w łatwy sposób im zapobiec – wystarczy sięgać po lubrykanty, gdy tylko poczuje się taką potrzebę – przekonuje brand.

Na potrzeby kampanii zaadaptowano na polski rynek globalną wersję spotu, w którym na różnych przykładach przedstawiono sprawczość kobiet XXI wieku. Pokazano, jak zmieniają one zasady, odwracają role i walczą o swoje. Dlaczego w sferze intymnej ma być inaczej? Widoczne w reklamie lubrykanty są rozwiązaniem na bardziej suche dni, w które również można uprawiać w pełni komfortowy seks.

Do produktów promowanych przy okazji kampanii „Nawilżanie jest seksi” należą m.in. lubrykanty z linii Naturals: Naturals Pure (o przyjaznym pH, z prebiotykiem), Naturals Hyaluro (nawilżający, z naturalnym kwasem hialuronowym) oraz Naturals Sensitive (delikatny, z ekstraktem z aloesu).

Stworzeniem strategii oraz adaptacją idei kreatywnej kampanii zajęła się agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki odpowiada agencja Big Picture. Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Placement w telewizji oraz Internecie kupiło OMD.

* Gonçalves B, Ferreira C, Alves CT, et al. Vulvovaginalcandidiasis: Epidemiology, microbiologyand riskfactors. CritRevMicrobiol. 2016;42(6):905–27

  • 5
Durex promuje lubrykanty

Durex promuje lubrykanty

Durex promuje lubrykanty
Durex promuje lubrykanty
Durex promuje lubrykanty
Durex promuje lubrykanty

6 maja 2021

5 maja 2021

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2021

Zalando uwiecznia wartości młodych Polaków w kampanii „Obraz pokolenia Z”

Zalando prezentuje kontynuację globalnej kampanii „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Aktywacja „Obraz pokolenia Z” ukazuje pięcioro polskich przedstawicieli pokolenia Z, którzy poprzez świadome działanie i codzienną aktywność reprezentują wartości takie jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.