Boty osiągną sukces tam, gdzie ludzie zawiedli w kwestii zrównoważonego rozwoju – uważa 61% respondentów badania Oracle
  • 0
  • 1
21.04.2022

Boty osiągną sukces tam, gdzie ludzie zawiedli w kwestii zrównoważonego rozwoju – uważa 61% respondentów badania Oracle

Jak pokazują wyniki globalnego badania Oracle, 94% osób uważa, że społeczeństwo nie poczyniło wystarczających postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju i działań społecznych. 78% badanych jest sfrustrowanych z powodu braku postępów ze strony przedsiębiorstw. Z kolei 96% liderów biznesu uważa, że ludzkie uprzedzenia i emocje szkodzą wysiłkom firm w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51872 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

21 kwietnia 2022

20 kwietnia 2022

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2022

Krzysztof Tyniec i Mateusz Janicki opowiadają niebajkę w kampanii Szlachetnej Paczki

Lubimy słuchać bajek – magicznych zwrotów akcji, dobrych zakończeń. Realne życie nie zawsze ma jednak bajkowy charakter. Wspólnie ze Szlachetną Paczką przypominają o tym Mateusz Janicki i Krzysztof Tyniec. Aktorzy we wspólnym wideo opowiadają historię Kopciuszka. To „Niebajka” – realna historia jednej z potrzebujących rodzin zgłoszonych do Szlachetnej Paczki. Jej losy toczą się nie dawno temu, za siedmioma górami, lecz współcześnie – tuż obok nas.