Sportowe emocje nieodłączne od naszego życia – tak przedstawia je w nowej kampanii bukmacher Fortuna - Marketing przy Kawie
Sportowe emocje nieodłączne od naszego życia – tak przedstawia je w nowej kampanii bukmacher Fortuna
  • 1
  • 2
20.08.2021

Sportowe emocje nieodłączne od naszego życia – tak przedstawia je w nowej kampanii bukmacher Fortuna

Wystartowała nowa kampania reklamowa Fortuny. Bukmacher przygotował serię spotów wideo do telewizji i internetu, które pokazują, że sport i emocje przez niego wywoływane stały się już nieodłącznym elementem naszego życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2021

Kongres Profesjonalistów PR już we wrześniu – zapisy wciąż trwają

Badania agencji Exacto z 2020 r. poświęcone zmianom, jakie dokonują się w branży PR wykazały, że zapotrzebowanie na usługi digital PR dynamicznie wzrasta. Eksperci wskazywali, że digital PR i zarządzanie kryzysowe to dwa kluczowe obszary, którymi interesują się obecnie ich klienci. Dlatego właśnie XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 16 i 17 września w Rzeszowie, będzie głównie poświęcony tej problematyce.