TikTok dostosowuje się do DSA - Marketing przy Kawie
TikTok dostosowuje się do ustawy o usługach cyfrowych (DSA)
  • 0
  • 1
7.08.2023

TikTok dostosowuje się do ustawy o usługach cyfrowych (DSA)

TikTok opublikował raport z postępów prac nad zgodnością z ustawą o usługach cyfrowych na terenie UE, która zacznie obowiązywać od 28 sierpnia. Użytkownicy będą mieli więcej możliwości zgłaszania niepożądanych treści. Osoby w wieku 13–17 lat z UE nie będą widzieć na platformie spersonalizowanych reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 sierpnia 2023

6 sierpnia 2023