„Przesuń granice z Castrol Edge” – kampania promująca olej wzmocniony tytanem (wideo)
  • 1
  • 1
19.08.2014

„Przesuń granice z Castrol Edge” – kampania promująca olej wzmocniony tytanem (wideo)

Rozpoczęła się kampania promująca w Polsce nową linię oleju Castrol Edge Titanium FST. Jej głównym elementem jest konkurs dla internautów, którzy pasjonują się sportami motorowymi. W kampanię zaangażowali się kierowcy sportowi, m.in. Grzegorz Staszewski, Ken Block czy Paweł Trela.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 sierpnia 2014

18 sierpnia 2014