- 2
- 6
Brodka, Król, Igo, Miuosh i Tymbark w nowej wersji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
Marka Tymbark powraca z nową aranżacją utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Tym razem przebój Skaldów wzięli na warsztat Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Teledysk powstał z wykorzystaniem AI.
Dwa lata temu marka Tymbark zaprosiła Sanah, Artura Rojka, Vito Bambino oraz Kwiat Jabłoni do stworzenia reinterpretacji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.
Nowa wersja spotkała się z entuzjazmem, dlatego marka postanowiła stworzyć kolejną wersję przeboju. W tegorocznym składzie znaleźli się:
- Brodka – artystka konceptualna, która definiuje się na nowo z każdym kolejnym albumem;
- Król – tekściarz, kompozytor i wokalista;
- Igo – jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce;
- Miuosh – raper i producent.
Każdy z artystów wykonał swoją część we własnym stylu. W ten sposób powstał utwór będący połączeniem czterech muzycznych światów zarówno na płaszczyźnie wokalnej, jak i wizualnej.
Producenci, Jakub Galiński i Dominik Trębski nadali utworowi nowoczesny charakter. Światy zaprezentowane w klipie stworzone zostały za pomocą sztucznej inteligencji i przez mieszanie efektów wizualnych wygenerowanych przez AI z realistycznymi ujęciami.
Kampania z wykorzystaniem nowej wersji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata oraz działania z influencerami.
Kampanii towarzyszy aktywacja, w ramach której użytkownicy na specjalnej stronie znajdą dodatkowe muzyczne wideo oraz materiały z planu. Mogą wziąć również udział w loterii, skanując kapsle napojów Tymbarku.
Za kreację i realizację odpowiadają agencja DDB Warszawa i dom produkcyjny Moon Films. Booking artystów zapewniło East Eventz. Produkcją muzyczną zajęli się Jakub Galiński i Dominik Trębski – Piwnica u Galińskiego. Teledysk wyreżyserował Krzysztof Grajper, zdjęcia zrealizował Maciej Ryter.
Za postprodukcję odpowiada Televisor Studio, a za dźwięk Juice Sound. Produkcją części interaktywnej zajęło się studio kreatywne Lens That, a produkcją strony – Post Sticker. Organizacja loterii – Nav Agency. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Działania z influencerami zorganizowała agencja Daily Dose of Beauty. Wsparcie PR zapewnia Hope.
- 6