0 1 0 0 0 24.09.2021CBA sprawdza przetarg na zakup mediów Polskiej Agencji Inwestycji i HandluFunkcjonariusze departamentu postępowań kontrolnych CBA rozpoczęli kontrolę zamówienia publicznego na zaplanowanie i wykup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych i w stacjach radiowych kampanii promującej wydarzenie „PAIH Expo – I Forum wsparcia polskiego biznesu za granicą”, którego udzieliła Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
0 3 0 0 0 24.09.2021Znamy laureatów konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2021Po raz drugi zostały przyznane nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Jury wyłoniło laureatów w czterech indywidualnych oraz dwóch zespołowych kategoriach. Laureatem Grand Prix konkursu został został Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce oraz członek zarządu eObuwia.
0 1 0 0 0 24.09.2021Grupa Polsat Plus gra z polską siatkówką przez kolejne 7 latPlus będzie sponsorem tytularnym PlusLigi mężczyzn i sponsorem strategicznym Tauron Ligi kobiet do 2028 r. Telewizja Polsat zapewniła sobie prawa do transmisji obu lig do 2028 r.
0 21 0 0 0 23.09.2021Targi Packaging Innovations – restart branżyMiędzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odbyły się 15-16 września w Expo XXI Warszawa. W imprezie wzięło udział 3100 osób. Tegoroczna edycja targów zorganizowana została wspólnie z Festiwalem Marketingu i Druku. – To jedyny czas w roku, kiedy cała branża może się spotkać w jednym miejscu – słowa uczestniczki najlepiej oddają charakter wydarzenia.
0 2 0 0 0 23.09.2021Terravita z nowym logoMarka Terravita odświeżyła swój logotyp. Zmieniły się też opakowania, receptury, kształt tabliczek i kostek czekolad.
0 1 0 0 0 23.09.2021eObuwie.pl i Modivo powierzają The Media Insight obsługę kampanii sezonowych na siedmiu rynkacheObuwie.pl oraz Modivo powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich. Agencja odpowiada za media offline 360 stopni.
0 1 0 0 0 23.09.2021TVP wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domemOd 1 października biuro reklamy Telewizji Polskiej wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem z monitoringu firm Nielsen i Gemius.
0 2 0 0 0 22.09.2021Marki płacą coraz więcej za reklamy sponsorowane w AmazonieInternauci poszukujący konkretnych produktów na Amazonie w pierwszej kolejności zobaczą oferty największych i najpopularniejszych marek. Na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania pojawią się bowiem sponsorowane oferty. Marki sporo płacą za zdobycie cennego miejsca w największej witrynie e-commerce, a ceny wciąż rosną – zwraca uwagę CNBC.
0 1 0 0 0 22.09.2021Alior Bank wybrał Brandwise do obsługi w InternecieAlior Bank rozpoczął współpracę z Brandwise – spółką należącą do AdWise Group. Agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną w Internecie. Współpraca ma charakter długofalowy. Kontrakt został podpisany na 3 lata.
0 1 0 0 0 22.09.2021Ponad połowa Polaków wydaje do 20% budżetu na produkty spożywcze online – wynika z badania Havas MediaPolacy nadal chętnie korzystają z możliwości dokonywania zakupów przez Internet. 34% badanych decyduje się na to kilka razy w miesiącu, a jedna na 10 osób robi to raz w tygodniu – wynika z badania „Jak kupuje polski konsument? Trendy e‑commerce w zakupach z kategorii spożywczej oraz dom i ogród”, przeprowadzonego przez Havas Media na zlecenie Grupy Muszkieterów. Polacy wydają średnio 230,77 zł na artykuły spożywcze online miesięcznie. Ponad połowa z nich przeznacza nawet do 20% miesięcznego budżetu na tę kategorię w Sieci.