Długie e-zakupy niekoniecznie bardziej owocne - Marketing przy Kawie
Długie e-zakupy niekoniecznie bardziej owocne
  • 0
  • 1
9.06.2011

Długie e-zakupy niekoniecznie bardziej owocne

Nieprawidłowe rozplanowanie procesu zakupu online może doprowadzić do serii mniej lub bardziej poważnych problemów – od wydłużenia czasu zakupu po przypadkowe zamówienie większej, niepożądanej liczby produktów. Pojawiające się w każdym z tych wypadków irytacja lub bezsilność to tylko krok od porzucenia koszyka i samego serwisu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 czerwca 2011