Projekt promocyjny „Do You Know Polska?” - Marketing przy Kawie
Projekt promocyjny „Do You Know Polska?”
  • 0
  • 6
8.06.2011

Projekt promocyjny „Do You Know Polska?”

3 czerwca uruchomiony został nowy serwis promocyjny naszego kraju – Do You Know Polska?. W ciągu zaledwie trzech dni stronę odwiedziło ponad 100 tysięcy osób z Polski, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Irlandii, Hiszpanii i Niemiec. Internauci dodają do serwisu kolejne zdjęcia i hasła, wykorzystując możliwość pokazania Polski widzianej ich własnymi oczami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Michal m.

14 lat temu

Szkoda tylko ze we flashu...

Szkoda tylko ze cała strona jest we flashu i użytkownicy iPadow czy komórek mogą miec problem z poogladaniem treści na swoich urządzeniach :/

Rozwiń komentarze

8 czerwca 2011

  • 0
  • 2
  • 2
8.06.2011

Krakuski – nowe hasło, logo i szata graficzna produktów

„Krakuski, z pasją od serca” to nowe hasło przewodnie, które zastąpi obecną esencję marki, wyrażaną jako „Krakowska sztuka dobrego smaku”. Ta ostatnia, jak się okazało, dystansowała część konsumentów i przesuwała markę w stronę artyzmu i wykwintności – czyli wizerunku, który zupełnie nie pasuje do kategorii ciastek. Zmiany te, będące efektem rozległych badań, znajdują też odzwierciedlenie w nowym logo i odświeżonej szacie graficznej opakowań Krakusków.