Pociąg do koloru jeździ po Polsce
  • 2
  • 3
8.06.2011

Pociąg do koloru jeździ po Polsce

Kolorowy wagon Dulux Let’s Color kursuje po kraju w pociągu PKP Intercity. Celem projektu jest zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości poprzez dodawanie koloru ich otoczeniu. W ramach tej edycji, we współpracy z młodymi polskimi artystami przemalowane zostaną okolice wybranych dworców w trzech miastach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

rgs

13 lat temu

Może nie oryginalne...

... ale mimo to bardzo ciekawe. Popieram inicjatywę - z jednej strony reklama a z drugiej jednak komunikacyjny krok do przodu.

8 czerwca 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
8.06.2011

Krakuski – nowe hasło, logo i szata graficzna produktów

„Krakuski, z pasją od serca” to nowe hasło przewodnie, które zastąpi obecną esencję marki, wyrażaną jako „Krakowska sztuka dobrego smaku”. Ta ostatnia, jak się okazało, dystansowała część konsumentów i przesuwała markę w stronę artyzmu i wykwintności – czyli wizerunku, który zupełnie nie pasuje do kategorii ciastek. Zmiany te, będące efektem rozległych badań, znajdują też odzwierciedlenie w nowym logo i odświeżonej szacie graficznej opakowań Krakusków.