Tyskie i Tequila na lato
  • 0
  • 1
8.06.2011

Tyskie i Tequila na lato

„Sięgnij po piwne wrażenia!” to hasło wakacyjnej loterii przygotowanej przez markę Tyskie i agencję TequilaPolska. Promocja rozpoczęła się 6 czerwca i potrwa do 31 lipca. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej i odpowiada za realizację projektu. Loteria będzie miała wsparcie w prasie, telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2011

Krakuski – nowe hasło, logo i szata graficzna produktów

„Krakuski, z pasją od serca” to nowe hasło przewodnie, które zastąpi obecną esencję marki, wyrażaną jako „Krakowska sztuka dobrego smaku”. Ta ostatnia, jak się okazało, dystansowała część konsumentów i przesuwała markę w stronę artyzmu i wykwintności – czyli wizerunku, który zupełnie nie pasuje do kategorii ciastek. Zmiany te, będące efektem rozległych badań, znajdują też odzwierciedlenie w nowym logo i odświeżonej szacie graficznej opakowań Krakusków.