GoDealla zapytała swoich użytkowników o preferencje w zakresie zakupów grupowych
  • 1
  • 1
8.06.2011

GoDealla zapytała swoich użytkowników o preferencje w zakresie zakupów grupowych

Niezależny agregator zakupów grupowych GoDealla.pl przeprowadził kolejne, po sondowaniu przedsiębiorców, badanie ankietowe. Tym razem zbadano preferencje 1177 klientów portali zakupów grupowych. Okazało się, że co piąty konsument w tym modelu zakupów nie czuje się traktowany jak pełnowartościowy klient!

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Konovalow

13 lat temu

Ile wam "grupony" zapłaciły za te 'badania'? :)

Jaja sobie robicie?

Rozwiń komentarze

8 czerwca 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 3
8.06.2011

Krakuski – nowe hasło, logo i szata graficzna produktów

„Krakuski, z pasją od serca” to nowe hasło przewodnie, które zastąpi obecną esencję marki, wyrażaną jako „Krakowska sztuka dobrego smaku”. Ta ostatnia, jak się okazało, dystansowała część konsumentów i przesuwała markę w stronę artyzmu i wykwintności – czyli wizerunku, który zupełnie nie pasuje do kategorii ciastek. Zmiany te, będące efektem rozległych badań, znajdują też odzwierciedlenie w nowym logo i odświeżonej szacie graficznej opakowań Krakusków.