0 1 0 0 0 22.06.2011Polskie firmy dbają o klienta, choć nie do końca są etyczne i wierne zasadomPolskie przedsiębiorstwa cenią najbardziej wartości związane z zaufaniem i satysfakcją klienta. Mniej uwagi poświęcają zaś wartościom związanym ze stosunkiem organizacji do zasad etyki i moralności – tak wynika z badań przeprowadzonych przez On Board PR.
0 3 0 0 0 22.06.2011Ford Kuga na outdoorzeCelem kampanii jest dotarcie do konsumentów przebywających na wakacjach. Na nośnikach OOH obecny jest przekaz kontekstowy o modelu Ford Kuga i odbywających się nad morzem zawodach Ford Kite Cup 2011. Kampania potrwa do końca lipca br.
0 1 0 0 1 22.06.2011Brązowy Lew dla Publicis WarszawaKampania „Bezpieczne dziecko w sieci”, przygotowana dla Fundacji Dzieci Niczyje przez agencję Publicis, zdobyła Brązowego Lwa w tegorocznym konkursie w Cannes w kategorii Media Lions (podkategoria: Best Use of Ambient Media: Small Scale).
0 1 0 0 1 22.06.2011Kryształy Symetrii – który bank ma najlepszą stronę internetową?Rozpoczęły się cykliczne badania użyteczności czołowych serwisów polskiego Internetu – Kryształy Symetrii. W pierwszej edycji 2000 internautów sprawdziło użyteczność stron internetowych banków w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone przez agencję Symetria we współpracy z partnerem branżowym, portalem Money.pl.
0 4 0 0 0 21.06.2011Majowy ranking cytowań Newton MediaZespół analityków firmy Newton Media przygotował ranking cytowań w prasie. Ranking oparty jest na analizie dzienników ogólnopolskich i tygodników opinii. Wśród dzienników najczęściej cytowane są „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza”, wśród tygodników „Polityka” i „Newsweek Polska”.
11 1 0 0 1 21.06.201111 zwycięzców festiwalu reklamy w Cannes z ostatnich latTrwa właśnie najważniejsza impreza branży reklamowej, festiwal w Cannes. W oczekiwaniu na wszystkie rozstrzygnięcia warto przyjrzeć się zdobywcom Grand Prix z ostatniej dekady. Na liście między innymi spoty Cadbury, Dove, Nike czy Playstation.
0 2 0 0 0 21.06.2011Konkurs Doodle 4 Google rozstrzygniętyDecyzją internautów wygrywa praca pod tytułem „Każdy wie, że w Polsce górale pod Giewontem wypasają owce”. Projekt logo autorstwa Martyny z Murzasichla pojawi się na polskiej stronie Google 1 lipca – w dniu objęcia przez Polskę prezydencji w Unii Europejskiej.
0 3 0 0 0 21.06.2011Niestandardowe kampanie na citylightach AMSW czerwcu na citylightach AMS prowadzone były trzy kampanie wykorzystujące nietypowe rozwiązania: akcje Neutrogeny, piwa Redd's oraz T-Mobile. Na nośnikach zastosowane zostały efekty wizualne 3D oraz nietypowe folie prezentujące określone cechy związane z komunikatami promowanych marek.
0 1 0 0 0 21.06.2011Wyniki pierwszego wielobranżowego badania ROPOGrupa Divante oraz IMAS International przeprowadziły pierwsze wielobranżowe badanie interakcji pomiędzy kanałami online i offline. Zjawisko ROPO pokazuje, jak bardzo powiązane są światy online i offline. Do badania wytypowano 25 branż (od odzieży po ubezpieczenia). Badanie zrealizowano w autorskiej metodologii, która pozwoliła na analizę pełnej interakcji pomiędzy aktywnościami online i offline w trakcie procesu zakupowego.
1 1 0 0 0 21.06.2011Kac to też stan nietrzeźwości (wideo)21 czerwca br. Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną o charakterze edukacyjno-informacyjnym „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie”. Prowadzenie pojazdu na kacu to po prostu jazda pod wpływem alkoholu – stara się uzmysłowić kierowcom nadawca kampanii.