Wojna TigerówWojna TigerówWojna TigerówWojna Tigerów
Czy na rynku pozostanie jeden Tiger? (fot. kadr ze spotu napoju Tiger Black)

Wojna Tigerów

Wojna Tigerów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W wojnie o kontrolę nad marką napoju Tiger, toczonej przez niedawnych wspólników: Dariusza „Tigera” Michalczewskiego i Wiesława Włodarskiego z FoodCare, nie ma reguł. Wszystkie chwyty są dozwolone. Spór rozstrzygnie sąd, ale sprawa może wpłynąć na pozycję marki i cały rynek napojów energetycznych

Na początku grudnia ubiegłego roku sąd podejmuje decyzję o zakazie sprzedaży przez firmę FoodCare z Zabierzowa pod Krakowem napoju energetycznego Tiger. Wnioskuje o to fundacja byłego boksera, Dariusza „Tigera” Michalczewskiego. Zarzuca ona FoodCare łamanie umowy licencyjnej, gwarantującej mu prowizję ze sprzedaży. Podpisuje umowę na produkcję napoju z firmą Maspex z Wadowic.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się