FoodCare wybrał Sigmę Bis - Marketing przy Kawie
FoodCare wybrał Sigmę Bis
  • 0
  • 1
9.12.2020

FoodCare wybrał Sigmę Bis

FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe, wybrał do obsługi Sigmę Bis. Agencja realizuje grudniową kampanię telewizyjną produktów Gellwe wspieranych loterią.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Arian

4 lata temu

Romans z władzą.
Pytanie dlaczego... i czy już należy bojkotować produkty firmy czy jeszcze poczekać.

8 grudnia 2020