Kilka lat temu do Polski dotarł termin flawsome, oznaczający otwarte mówienie przez firmy o wadach i niedoskonałościach własnych produktów. Trudniej było znaleźć przykłady tego podejścia na krajowym rynku. Wszystko dlatego, że stosowanie tej taktyki to wyższa szkoła jazdy, do wdrożenia w ściśle określonej sytuacji rynkowej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Termin flawsome stał się modny wśród polskich specjalistów od komunikacji oraz w mediach branżowych. Wymyślił go Henry Mason, dyrektor ds. badań serwisu Trendwatching, który połączył dwa angielskie słowa: „flaw” (wada) i „awesome” (świetny). Trend flawsome afirmuje marki, które nie ukrywają przed konsumentem swoich potknięć i słabości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.