Tańce, gry i emoji – wyrafinowane i proste kampanie prezerwatywTańce, gry i emoji – wyrafinowane i proste kampanie prezerwatywTańce, gry i emoji – wyrafinowane i proste kampanie prezerwatywTańce, gry i emoji – wyrafinowane i proste kampanie prezerwatyw

Tańce, gry i emoji – wyrafinowane i proste kampanie prezerwatyw

Tańce, gry i emoji – wyrafinowane i proste kampanie prezerwatyw
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Jak promować produkt związany z seksem? Nagością i scenkami z sypialni? Można i tak, ale to dość banalne. Dlatego Sagami, japońska marka najcieńszych prezerwatyw świata, postawiła na odtwarzanie godowych zachowań zwierząt w tanecznych scenkach wprost na ulicach Londynu. Żadnego wyuzdania – sam artyzm i wierność przyrodniczym szczegółom!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się