Pierwsza w historii Aldi kampania telewizyjna - Marketing przy Kawie
Pierwsza w historii Aldi kampania telewizyjna
  • 1
  • 3
8.11.2021

Pierwsza w historii Aldi kampania telewizyjna

Wystartowała najnowsza kampania sieci Aldi, pod hasłem „Aldi ma to COŚ”. Celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. To pierwsza w historii marki kampania na tak dużą skalę, która obejmie także reklamę telewizyjną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 listopada 2021

7 listopada 2021

6 listopada 2021

5 listopada 2021