„Technologia nie buduje granic” – Accenture z kampanią employer brandingową
  • 1
  • 1
12.08.2022

„Technologia nie buduje granic” – Accenture z kampanią employer brandingową

Z początkiem wakacji zaprezentowana została nowa kampania employer brandingowa promująca wartości organizacji. Lejtmotywem jest stwierdzenie, że ludzka pomysłowość w połączeniu z technologią ma nieograniczony potencjał, aby zmieniać świat na lepsze.

Accenture w Polsce kontynuuje narrację zbudowaną na przesłaniu „Let there be change”. Cele kampanii to:

  • wzmocnienie świadomości marki wśród talentów z różnych branż;
  • przekazanie kluczowych wartości organizacji;
  • przedstawienie potencjalnym kandydatom z całej Polski miejsca pracy, w którym każdy ma równe szanse na wprowadzenie pozytywnej zmiany.

Kampania „Technologia nie buduje granic” wystartowała 25 czerwca i potrwa do końca sierpnia

Osią wielokanałowych działań jest film, który nagrano z udziałem pracowników w biurach Accenture w Warszawie. Kampania, która jest już na półmetku, obejmuje promocję w mediach społecznościowych, w tym na TikToku. Wsparciem jej są działania programmatic i retargeting na ogólnopolskich portalach biznesowych. Planuje się także działania OOH, ambient i eventowe.

Opublikowany na oficjalnym profilu Accenture Poland na YouTube film do końca lipca został wyświetlony blisko milion razy. W ramach kampanii realizowane są działania promocyjne na Linkedinie, Instagramie oraz Facebooku. W ślad za odbiorcami docelowymi Accenture wkroczyło również do świata tiktokerów. Tu film do końca lipca został wyświetlony ponad 5,3 mln razy.

Komunikację w mediach społecznościowych wsparto retargetingiem i działaniami programmatic. Kampania została wyświetlona w programmaticu prawie 2 mln razy przez ponad 1 mln osób. Udział użytkowników oglądających całe wideo w niektórych kanałach wynosi 54,80%, co świadczy o walorach treści i odpowiednio dobranym kierowaniu kampanii. Za pośrednictwem wszystkich kanałów do końca lipca kampanię wyświetlono w sumie prawie 11 mln razy.

Stworzenie koncepcji i realizacja materiału wideo zostały powierzone agencji Black Rabbit.

  • 1
Accenture z kampanią employer brandingową

Accenture z kampanią employer brandingową

12 sierpnia 2022

11 sierpnia 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2022

Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex

„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex (Reckitt). Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. Marka podjęła współpracę z artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem. Motywem przewodnim kampanii jest stworzony przez ten duet utwór zatytułowany „Bez wymówek”.