Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex - Marketing przy Kawie
Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex
  • 1
  • 2
11.08.2022

Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex

„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex (Reckitt). Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. Marka podjęła współpracę z artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem. Motywem przewodnim kampanii jest stworzony przez ten duet utwór zatytułowany „Bez wymówek”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 sierpnia 2022