Rosalía i Coca-Cola: limitowana edycja napoju - Marketing przy Kawie
Coca-Cola i Rosalía – limitowana edycja napoju
  • 1
  • 2
13.02.2023

Coca-Cola i Rosalía – limitowana edycja napoju

Coca-Cola do współpracy zaprosiła piosenkarkę Rosalíę. Inspiracją wspólnych działań była muzyczna transformacja, jakiej twórczyni dokonała w ciągu ostatnich lat. Coca-Cola Zero Sugar Movement to najnowsza odsłona smakowa w ramach Coca-Cola Creations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54961 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2023

10 lutego 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2023

Jak zmienia się e-klient? Raport z badania ilościowego Inquiry „Zakupy internetowe Polaków 2022”

Zakupy internetowe są już w Polsce zjawiskiem powszechnym. Niemal wszyscy kupujemy online przynajmniej od czasu do czasu. Mamy swoje ulubione ścieżki zakupu, wypracowane zwyczaje, a przy tym coraz sprawniej i chętniej korzystamy z nowych technologii, które ułatwiają korzystanie z e-commerce. Agencja Inquiry po raz czwarty przeprowadziła badanie opisujące zachowania w zakresie zakupu produktów i usług w internecie.