Coca-Cola i Rosalía – limitowana edycja napoju
  • 1
  • 2
13.02.2023

Coca-Cola i Rosalía – limitowana edycja napoju

Coca-Cola do współpracy zaprosiła piosenkarkę Rosalíę. Inspiracją wspólnych działań była muzyczna transformacja, jakiej twórczyni dokonała w ciągu ostatnich lat. Coca-Cola Zero Sugar Movement to najnowsza odsłona smakowa w ramach Coca-Cola Creations.

Projekt związany jest z globalną platformą Creations. Za jej pośrednictwem marka wprowadza limitowane edycje napojów oraz przygotowuje projekty specjalne dla swoich odbiorców.

Premierze Coca-Coli Zero Sugar Movement towarzyszy napisany na potrzeby kampanii singiel Rosalíi, zatytułowany „Lie Like You Love Me”. Dzieje się tak po raz pierwszy w historii Coca-Cola Creations. Nowy singiel posłuży jako ścieżka dźwiękowa do teledysku, w którym wystąpi Rosalía. Fani wraz z artystką odbędą podróż przez różne gatunki muzyczne, od popu po flamenco.

– Jako wieloletnia fanka marki Coca-Cola jestem zachwycona możliwością współtworzenia tego napoju. Zawiera się w nim moja stale rozwijającą się podróż poprzez muzykę, modę i inne pasje. Wszystko to wraz z nową piosenką, którą napisałam specjalnie na potrzeby tej premiery. To dla mnie zaszczyt, że wraz z Coca-Colą mogę inspirować innych, by przesuwali swoje granice i odkrywali nowe sposoby wyrażania siebie – opowiada Rosalía.

Projekt nowego opakowania marki Coca-Cola Zero Sugar Movement ma odzwierciedlać ducha artystki

Kolory to od żywego różu po minimalistyczną czerń. Produkt eksponuje osobowość Rosalíi również poprzez spontaniczne rysunki. Piosenkarka własnoręcznie naszkicowała je podczas pierwszej degustacji napoju.

Na puszkach znajdują się kody QR. Dzięki nim fani zyskają dostęp do cyfrowego centrum kreacji Coca-Cola Creations Hub. W jego ramach marka oferuje m.in. dostęp do zakulisowych materiałów z procesu nagrywania piosenki. Coca-Cola Creations Hub obejmuje również:

  • quiz osobowościowy, w którym udzielone odpowiedzi służą personalizacji trójwymiarowego awatara w metaversum;
  • film prezentujący wielowymiarową tożsamość Rosalíi, aktywowany ruchem.

– Transformacja to potężny i rezonujący we współczesnym pokoleniu sposób wyrażania siebie, a muzyka jest jej uniwersalnym językiem. Współpraca z inspirującą i przełamującą schematy gatunkowe artystką, jaką jest Rosalía, ma powołać do życia najnowszy produkt w ramach edycji Coca-Cola Creations. Jest skierowana do osób, które nie boją się zmian, lubią eksperymentować w ramach poszukiwania własnej tożsamości. Jestem przekonana, że nasi konsumenci pokochają ten napój oraz razem z nami będą celebrować ducha zachodzących zmian – podkreśla Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w The Coca-Cola Company.

Limitowana edycja produktów w ramach Coca-Cola Creations będzie dostępna w Polsce w szerokiej dystrybucji od 14 lutego.

  • 2
Rosalía w kampanii Coca-Coli

Rosalía w kampanii Coca-Coli

Rosalía w kampanii Coca-Coli

11 lutego 2023

10 lutego 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2023

Jak zmienia się e-klient? Raport z badania ilościowego Inquiry „Zakupy internetowe Polaków 2022”

Zakupy internetowe są już w Polsce zjawiskiem powszechnym. Niemal wszyscy kupujemy online przynajmniej od czasu do czasu. Mamy swoje ulubione ścieżki zakupu, wypracowane zwyczaje, a przy tym coraz sprawniej i chętniej korzystamy z nowych technologii, które ułatwiają korzystanie z e-commerce. Agencja Inquiry po raz czwarty przeprowadziła badanie opisujące zachowania w zakresie zakupu produktów i usług w internecie.