Dlaczego Shopee sobie od nas poszło? – eksperci oceniająDlaczego Shopee sobie od nas poszło? – eksperci oceniająDlaczego Shopee sobie od nas poszło? – eksperci oceniająDlaczego Shopee sobie od nas poszło? – eksperci oceniają
Intensywna kampania nie pomoże, gdy brakuje CX (fot. kadr z reklamy Shopee)

Dlaczego Shopee sobie od nas poszło? – eksperci oceniają

Dlaczego Shopee sobie od nas poszło? – eksperci oceniają
Redakcja

Redakcja

-

Shopee zakończyło działalność w Polsce. Stało się tak mimo zbudowania zasięgu, zdobycia użytkowników i zapisania się w popkulturze dzięki agresywnej kampanii reklamowej. Co mogło pójść nie tak? Oceniają eksperci: Karol Bocheński (Rating Captain), Mateusz Herold (DigitalH), Jan Kamiński (Applover), Artur Kotliński (Instytut Badawczy IPC) i Michał Ulidis (Publicon).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja