0 1 0 0 0 8.02.2023Multiscreen Day 2023 już pod koniec marcaPodczas Multiscreen Day 2023 zaproszeni eksperci postarają się odpowiedzieć na pytanie: jak w skomplikowanym krajobrazie medialnym dotrzeć do konsumenta i prowadzić skuteczną komunikację?
0 1 0 0 0 8.02.2023Banner kampanii „Odważ się mówić: kocham” w centrum WarszawyKampania „Odważ się mówić: kocham” firmy Wyjątkowy Prezent podkreśla, jak ważna jest swoboda wyrażania miłości. Zachęca do tego, by o uczuciach mówić otwarcie na co dzień. Siatka reklamowa pojawiła się w centrum Warszawy.
1 2 0 0 0 8.02.2023Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne filmem z drifterką Karoliną PilarczykW promocji ubezpieczeń komunikacyjnych wzięła udział drifterka Karolina Pilarczyk. W filmie pokazuje zaproszonym gościom, dziennikarce Paulinie Koziejowskiej i choreografowi Tomaszowi Barańskiemu, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze.
1 3 0 0 0 8.02.2023Fachowiec i ksiądz w reklamie AtlasaAtlas przygotował spot, którego akcja dzieje się w konfesjonale, a bohaterami są fachowiec i ksiądz. Wszystko po to, by zachować czystość.
0 1 0 0 0 8.02.20234F głównym sponsorem Mistrzostw Świata w Courchevel-MeribelMistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim odbywają się w tym roku na francuskich stokach Courchevel-Meribel. Głównym sponsorem najważniejszej narciarskiej imprezy roku jest marka 4F.
2 1 0 0 0 8.02.2023Małgorzata Socha, Ewa Kasprzyk i Tomasz Pągowski reklamują meble modułowe z salonów AgataAmbasadorzy salonów Agata w najnowszym spocie telewizyjnym promują modułowe meble kuchenne Qubik.
0 5 0 0 0 8.02.2023Iga Świątek ambasadorką napoju OsheeMarka napojów Oshee nawiązuje współpracę z Igą Świątek i jej zespołem. Współpraca ma mieć międzynarodowy zasięg. Tenisistka zostanie ambasadorką marki, a firma będzie również współpracować merytorycznie z jej zespołem. Powstaną m.in. nowe produkty Oshee sygnowane nazwiskiem pierwszej rakiety światowego tenisa.
0 4 0 0 0 7.02.2023Paris Hilton w globalnej kampanii Klarny „That’s smoooth”Hasłem „That’s smoooth” Paris Hilton reaguje na elastyczne płatności i aplikację zakupową Klarny. Globalna kampania marki wystartuje w Polsce w marcu.
1 4 0 0 0 7.02.2023Krystyna Czubówna w kolejnej odsłonie kampanii promującej Ryneczek LidlaLidl Polska podkreśla duży wybór świeżych warzyw i owoców, które każdego dnia dostarczane są do sklepów sieci. Asortyment Ryneczku Lidla zmienia się wraz z porami roku, o czym w jednym ze spotów opowiada Krystyna Czubówna.
0 1 0 0 0 7.02.2023Marka kosmetyków Color Care wybrała agencję Touch.PRMarka kosmetyków do makijażu Color Care powierzyła agencji Touch.PR prowadzenie działań media relations oraz doradztwo biznesowe.