1 1 0 0 0 5.06.2023„Samodzielni, ale nie sami w podróży” – kampania aplikacji Moje INGING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób. Porusza w niej temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym.
0 6 0 0 0 5.06.2023Zanieczyszczenie wody budzi niepokój, ale nie chęć do działania – badanie EkobarometrDwie trzecie Polaków deklaruje, że odczuwa niepokój związany z ryzykiem zanieczyszczenia wody. Tylko jednak 8% wprowadziło w życie ekologiczne nawyki po ostatniej katastrofie na Odrze w 2022 r. Tak wynika z najnowszej fali badania Ekobarometr, zrealizowanego przez SW Research wspólnie z akcją „Operacja Czysta Rzeka”.
0 3 0 0 0 5.06.2023Bracia Kacperczyk ambasadorami marki Carrera w ramach kampanii „Drive Your Story”Marka okularów Carrera wybrała braci Kacperczyk na ambasadorów w Polsce. Maciej i Paweł Kacperczyk to młodzi indywidualiści, których styl wpisuje się w wizję marki i jej kampanii #DriveYourStory.
1 1 0 0 0 5.06.2023Rossmann promuje swoją markę BabydreamSieć drogerii Rossmann promuje w kampanii markę własną Babydream. Obejmuje ona produkty dla małych dzieci, niemowląt i przyszłych matek.
0 1 0 0 0 4.06.2023Więcej amerykańskich reklamodawców ma agencje in-house, ale agencje zewnętrzne ciągle ważneAż 82% członków stowarzyszenia amerykańskich reklamodawców ma wewnętrzną agencję marketingową (agencję in-house). Decydują o tym oszczędności, choć nie są one tak istotne, jak w poprzednich latach – wynika z raportu Association of National Advertisers.
1 1 0 0 0 4.06.2023Tańcząca nastolatka w globalnej reklamie LinkedInNowa kampania LinkedIn „Find your in” przygotowana przez agencję Droga5 pokazuje możliwości rozwoju kariery oczami młodych ludzi.
0 5 0 0 0 2.06.2023Żabka Nano z kampanią wizerunkową OOHSieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie korzyści, które dają klientom te właśnie sklepy. Są nimi: dostępne 24/7, szybkie zakupy bez kas i gotówki. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna.
1 1 0 0 0 2.06.2023„Prosta droga do zawału” – raper Mikser w kampanii świadomościowej skierowanej do młodych„Serca pilnuj, z prawdą ramię w ramię. Nie jesteś nieśmiertelny, życie to nie film!” – w hiphopowym klipie śpiewa raper Mikołaj Mądrzyk (Mikser).
1 2 0 0 0 2.06.2023„The Summer of Joy” – T-Mobile zaprasza młodych do tańca psychodelicznym spotemDeutsche Telekom w całej Europie realizuje projekt „The Summer of Youth, Joy & Freedom”. Obejmuje on wiele darmowych muzycznych inicjatyw. W Poznaniu wystąpi duet Korea i DJ-ka HAAi.
0 1 0 0 0 2.06.2023Raper Bedoes 2115 ambasadorem aktywacji PepsiPepsi Space organizuje konkurs dla przedstawicieli Generacji Z. Ambasadorem aktywacji jest raper młodego pokolenia – Bedoes 2115.