Pepco rozstrzygnęło przetarg na obsługę w internecie
  • 0
  • 1
25.08.2022

Pepco rozstrzygnęło przetarg na obsługę w internecie

Do dwuletniej współpracy sieć Pepco wybrała Digital Kingdom. Agencja zajmie się kompleksową obsługę digital marki w Polsce.

Przetarg trwał od kwietnia br. Materiały przygotowane przez Digital Kingdom będą bazą do adaptacji na wszystkich europejskich rynkach, na których funkcjonuje marka.

Agencja będzie przede wszystkim planowała i obsługiwała bieżące działania cyfrowe Pepco. To m.in.:

  • opracowanie strategii i kreacji do kluczowych kampanii zgodnie z rocznym kalendarzem marketingowym;
  • wdrożenie strategii komunikacji social media;
  • bieżąca obsługa aktywności marki na wszystkich rekomendowanych platformach;
  • tworzenie contentu internetowego.

W grudniu 2021 Pepco wybrało agencję Fullsix Media (Havas Media Group) do obsługi mediowej na wszystkich rynkach, na których obecna jest marka.

  • 1
Pepco rozstrzygnęło przetarg na obsługę w internecie

Pepco rozstrzygnęło przetarg na obsługę w internecie

 

 

25 sierpnia 2022

24 sierpnia 2022