Victorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem piękna - Marketing przy Kawie
Victorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem pięknaVictorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem pięknaVictorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem pięknaVictorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem piękna
Nieskazitelne piękno w rozmiarach od 32 do 38

Victorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem piękna

Victorio, morderczy perfekcjonizm nie musi być sekretem piękna
Katarzyna Dyrcz

Katarzyna Dyrcz

-

Katarzyna Dyrcz

Katarzyna Dyrcz

W świecie poprawności politycznej wyostrzonej do maksimum to konsumenci wytyczają ścieżki, którymi podążają marki. Marketerzy muszą ostrożnie stawiać każdy krok, z wrażliwością sejsmografu wychwytywać społeczne trendy. Victoria’s Secret uraziła odbiorczynie swoim sloganem i zdjęciem zbyt szczupłych modelek – takich, jakie zatrudnia od lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to