Chrupersy w kampanii na Robloksie
  • 3
  • 2
6.09.2023

Chrupersy w kampanii na Robloksie

Lubella rozpoczyna drugi etap kampanii wizerunkowej. Promuje w niej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz grę Chrupersy Arena na platformie Roblox.

Osią kampanii jest stworzona przez markę na platformie Roblox gra – Chrupersy Arena. To uniwersum, które zaprasza graczy do rywalizacji na trzech mapach wypełnionych zadaniami. Każdy ze światów swoim charakterem odpowiada stylowi bohaterów z opakowań Chrupersów.

W drugiej odsłonie wykorzystane zostaną:

  • kanały digital (m.in. YouTube, TikTok),
  • promocja w grach,
  • szerokie działania z influencerami (YouTube, TikTok, Twitch).

Kreacje stworzone na potrzeby kampanii nawiązują do świata gamingu i stylistyki gry stworzonej na Robloksie. Pojawiają się w nich bohaterowie z opakowań – Chrupczok, Cynamona i Ryży.

Kampanię przygotowały agencje Plej, Game Changer, Piloci Studio. Zakupem mediów zajął się Starcom.

  • 2
Chrupersy Lubelli na platformie Roblox

Chrupersy Lubelli na platformie Roblox

Chrupersy Lubelli na platformie Roblox
 

6 września 2023

5 września 2023