- 3
- 2
Chrupersy w kampanii na Robloksie
Lubella rozpoczyna drugi etap kampanii wizerunkowej. Promuje w niej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz grę Chrupersy Arena na platformie Roblox.
Osią kampanii jest stworzona przez markę na platformie Roblox gra – Chrupersy Arena. To uniwersum, które zaprasza graczy do rywalizacji na trzech mapach wypełnionych zadaniami. Każdy ze światów swoim charakterem odpowiada stylowi bohaterów z opakowań Chrupersów.
W drugiej odsłonie wykorzystane zostaną:
- kanały digital (m.in. YouTube, TikTok),
- promocja w grach,
- szerokie działania z influencerami (YouTube, TikTok, Twitch).
Kreacje stworzone na potrzeby kampanii nawiązują do świata gamingu i stylistyki gry stworzonej na Robloksie. Pojawiają się w nich bohaterowie z opakowań – Chrupczok, Cynamona i Ryży.
Kampanię przygotowały agencje Plej, Game Changer, Piloci Studio. Zakupem mediów zajął się Starcom.
- 2