Gry wideo to najlepszy kanał dotarcia dla grupy 9–15 lat – badanie „Polish Gamers Kids”
  • 0
  • 1
12.12.2022

Gry wideo to najlepszy kanał dotarcia dla grupy 9–15 lat – badanie „Polish Gamers Kids”

Jak pokazują wyniki „Polish Gamers Kids”, dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa gry są częścią ich codziennej rutyny. Granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Purr Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory zaprezentowały pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9–15 lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 grudnia 2022

10 grudnia 2022