W ciągu jednego tylko 2020 roku 5,6 tys. e-sklepów zawiesiło działalność. Sama obecność w internecie nie jest gwarancją sukcesu. Polska to jeden z najbardziej konkurencyjnych rynków w tej części Europy. Działa tu ponad 40 tys. sklepów online. Aby wybić się i przyciągnąć konsumentów, potrzebujesz dobrego pomysłu na biznes, spójnej strategii promocyjnej i konsekwencji w działaniach, a także... szczypty szczęścia. Z tego artykułu dowiesz się, jak e-mail marketing pomoże ci na różnych etapach lejka sprzedażowego i jakie rodzaje wiadomości warto wysyłać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |