Lejek sprzedażowy w e-commerce a e-mail marketing – można tu zwiększyć zyskLejek sprzedażowy w e-commerce a e-mail marketing – można tu zwiększyć zyskLejek sprzedażowy w e-commerce a e-mail marketing – można tu zwiększyć zyskLejek sprzedażowy w e-commerce a e-mail marketing – można tu zwiększyć zysk
Odpowiednia wiadomość w odpowiedniej chwili (fot. Pixabay)

Lejek sprzedażowy w e-commerce a e-mail marketing – można tu zwiększyć zysk

Lejek sprzedażowy w e-commerce a e-mail marketing – można tu zwiększyć zysk
Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

-

content designer, FreshMail

Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

content designer
FreshMail

Marketer z zamiłowania i z zawodu. We FreshMailu zajmuje się m.in. prowadzeniem projektów marketingowych, pisaniem tekstów i kampaniami lead generation. Dąży do złotego środka między kreatywnymi a efektywnymi kampaniami marketingowymi. Prywatnie fanka słowa pisanego – od klasyków po literaturę faktu.

W ciągu jednego tylko 2020 roku 5,6 tys. e-sklepów zawiesiło działalność. Sama obecność w internecie nie jest gwarancją sukcesu. Polska to jeden z najbardziej konkurencyjnych rynków w tej części Europy. Działa tu ponad 40 tys. sklepów online. Aby wybić się i przyciągnąć konsumentów, potrzebujesz dobrego pomysłu na biznes, spójnej strategii promocyjnej i konsekwencji w działaniach, a także... szczypty szczęścia. Z tego artykułu dowiesz się, jak e-mail marketing pomoże ci na różnych etapach lejka sprzedażowego i jakie rodzaje wiadomości warto wysyłać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się