2 1 23.04.2021Cezary Pazura pyta dzieci o dżemy w kampanii marki Łowiczbranded content marketing internetowyProducent dżemów Łowicz wystartował z kampanią internetową. Zaprosił do niej Cezarego Pazurę.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56226 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
1 1 0 23.04.2021Desperados stworzył aplikację taneczną Rave to Save, która wspomaga europejskie klubyZ powodu pandemii życie nocne na całym świecie zamarło. Desperados wezwał imprezowiczów do zjednoczenia się i wsparcia zamkniętych klubów. Marka uruchomiła w tym celu aplikację Rave to Save, w której tańcząc, można przekazać pieniądze ulubionym miejscom.
0 1 0 23.04.2021TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji BookTok z okazji Światowego Dnia KsiążkiTikTok z okazji Światowego Dnia Książki przygotował dla swoich użytkowników wyzwanie. BookTok Challenge z udziałem znanych polskich autorów ma zachęcić młodych ludzi do sięgnięcia po książki i odkrywania pasji w ich czytaniu. Jest to pierwszy tego typu projekt, który jest częścią zainicjowanego w ten sposób w Polsce TikTok Creator Learning Fund.
0 1 0 23.04.2021Komu nie opłaca się transparentność przetargowa? Podsumowanie panelu interaktywnego IAA Polska i SARPonad 200 managerów i specjalistów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym IAA Polska i SAR, który odbył się online 20 kwietnia 2021 r. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci dyskutowali na temat transparentności przetargowej – kto na niej zyskuje, a kto traci i jakie konkretne działania mogłyby poprawić jakość procesu przetargowego.
1 1 0 23.04.2021„Odwrócone selfie” – Dove zwraca uwagę na nierealne stereotypy pięknaPonad 50% nastolatków twierdzi, że filtry w mediach społecznościowych to ich codzienność – alarmuje Dove. Marka rozpoczyna projekt „Piękno bez filtra”.