Reklama online w roku 2020 – ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu. IAB Polska/PwC AdEx
  • 0
  • 1
5.05.2021

Reklama online w roku 2020 – ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu. IAB Polska/PwC AdEx

Czwarty kwartał roku 2020 zaowocował dynamiką rozwojową reklamy online na poziomie 17%. Dzięki temu w skali całego roku komunikacja cyfrowa wzrosła o 4,9% rok do roku, co przełożyło się na rekordową wartość na poziomie 5,2 mld zł. Podstawowym motorem wzrostu była reklama emitowana w urządzeniach mobilnych oraz w modelu programmatic.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50306 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 maja 2021

2 maja 2021