Cannes: nagrody za „Ostatni »Twój Weekend«” i reaktywowaną przez Ben & Jerry’s tęczę z placu Zbawiciela
  • 1
  • 0
18.06.2019

Cannes: nagrody za „Ostatni »Twój Weekend«” i reaktywowaną przez Ben & Jerry’s tęczę z placu Zbawiciela

W Cannes nagrodzono już dwie kampanie zgłoszone z Polski. Srebro w kategorii Design/Live Events zdobyła „Niezniszczalna tęcza”, czyli projekt agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dla Ben & Jerry’s. Z kolei brąz w kategorii Press & Publishing zdobył „Ostatni »Twój Weekend«”, czyli akcja zrealizowana przez VMLY&R Poland dla Gazety.pl.

8 czerwca 2018 r. marka lodów Ben & Jerry’s (Unilever) razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości odtworzyła tęczę na placu Zbawiciela w Warszawie. Instalacja pojawiła się na kilka godzin przed Paradą Równości (9 czerwca).

Pierwsza tęcza została zniszczona 7 razy w ciągu trzech lat. Po 2015 r. zniknęła na dobre. W projekcie marki przybrała postać wodno-świetlnego hologramu tej samej wielkości, co dawna kwiatowa instalacja. Kolorami rozświetliła plac Zbawiciela na kilka godzin.

#TheUnbreakableRainbow

Plac Zbawiciela w Warszawie nabiera kolorów w imię równości! Razem z Miłość nie wyklucza i Parada Równości właśnie teraz udowadniamy, że miłość jest niezniszczalna! #40YearsOf #Equality #TheUnbreakableRainbow

Opublikowany przez Ben & Jerry's Piątek, 8 czerwca 2018

W grudniu 2018 r. najstarsze polskie pismo erotyczne, uznawane wręcz za kultowe – „Twój Weekend” – wystawiono na sprzedaż. Kupili je Gazeta.pl, VMLY&R, Papaya Films i partnerzy. W jednym celu: żeby je zamknąć.

Te dwie akcje zostały dostrzeżone podczas festiwalu Cannes Lions i zdobyły nagrody.

17 czerwca 2019