Cannes: nagrody za „Ostatni »Twój Weekend«” i reaktywowaną przez Ben & Jerry’s tęczę z placu Zbawiciela
  • 1
  • 0
18.06.2019

Cannes: nagrody za „Ostatni »Twój Weekend«” i reaktywowaną przez Ben & Jerry’s tęczę z placu Zbawiciela

W Cannes nagrodzono już dwie kampanie zgłoszone z Polski. Srebro w kategorii Design/Live Events zdobyła „Niezniszczalna tęcza”, czyli projekt agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dla Ben & Jerry’s. Z kolei brąz w kategorii Press & Publishing zdobył „Ostatni »Twój Weekend«”, czyli akcja zrealizowana przez VMLY&R Poland dla Gazety.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47184 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 czerwca 2019